look at you look at you be my sweetie be my honey tonight.

hejhej
blö sov bara 5 timmar förra natten, stress med packning och de. men orkade ganska bra skole ändå. sen har jag annars hemma varit med ella, mia, sofia, karoliina å amanda. kulkul, vi var i ''pippuribacken''. heter i alla fall pippurin mäki på finska men jaa. skypat med jaana men nu chattar vi bara i facebook. åt nyss och så gjorde jag samtidigt hkk läxan. nu är jag trött efter att ha vart två och en halvtimme ute + mat + läxa. så jävla skönt och ba hoppa i sängen och börja läsa på bok. måste redovisa boken på onsdag har inte läst en endaste sida ännu men boken är bara 100 sidor haha(;' nuu drarja, haregöttt nattinatti folkeeeet♥'^

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

hej skulle gärna fixa min blogg men har en liten tid just nu då jag inte mår på topp så ligger typ bara vid tv & deppar sönder...

har inge pepp till datorn knappt! kan höra av mig när jag är tbx!

2012-01-16 @ 21:46:10
URL: http://biszczis.blogg.se/
Postat av: juliet

hejsan, okej jo jag förstår! hör av dig sen ingen panik!

2012-01-17 @ 21:13:55
URL: http://lyyliet.blogg.se/

Kommentera här!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg?

E-post: (visas ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0