you're lovely, i'm lonely.

hejhej
dååå vart det nyårsafton imorgon åsen 2012 i övermorgoon♥ ruligt! är hos pappa nu men ska till mamma imorgon. vet.. sorry dålig uppdatering men har inte tid och nu funkar datan så att jag just å just kan blogga -.- datan suger hos pappa, eller ja vet inte datorn men nätet.. har varit med ella iaf idag, spelat wii, gta, barn geni och så vidare. varit ganska chiilli daag idag! fått julkappar av pappa åde, fått tre parfymer (Madonna Pink, Star Nature & Broken Heart). dem doftar sjukt gott! sen har jag fått money lite, smink en såndär stor låda! kommer bild nån annan dag sen! sen har jag fått örhängen.. har dock inte hål i öronen ännu, dem har vuxit igen nu för andra gången :s sen har jag fått ''pinnejä'' kommer faan inte på de på svännebanan nu.. se fleecejacka, tights, smycken mm. men vetni vad?;) jo, jag ska få en SYSTEMKAMERA OCKSÅÅÅ♥ fifaaan! YEY! hihih(; men nu ska jag typ kolla hockey bara för att jag inte har nå annat å göra! men hare så gött, ciaå!

                   
   
så, det var några av mina julklappar, fotar bättre dem kanske sen någon dag alltihopa, nu säger jag då godnatt bloggen & ciaå!

Kommentarer
Postat av: Julia!, :3

Fin blogg! btw,pinnejä är klämmor på svenska! :')

2011-12-31 @ 12:54:24
URL: http://juuhlie.blogg.se/
Postat av: lyyliet

Tack! hihih, kom inte på det då! :'D

2011-12-31 @ 17:00:01
URL: http://lyyliet.blogg.se/

Kommentera här!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg?

E-post: (visas ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0